Как да избегнеш грешките във фитнес тренировките и здравословното хранене, които 95% от начинаещите допускат

Как да избегнеш грешките във фитнес тренировките и здравословното хранене, които 95% от начинаещите допускат

Как да избегнеш грешките във фитнес тренировките и здравословното хранене, които 95% от начинаещите допускат 618 412 Athletic

Как да избегнеш грешките във фитнес тренировките и здравословното хранене, които 95% от начинаещите допускат

Над 95% от хората, които са решили да започнат по-здравословен начин на живот се отказват още на първия месец. Истината е, че проблемът не е в мотивацията и дисциплината, а в планът на действие. Ако тръгнеш към пътя на промяната без конкретен план на действие, то много скоро ще се луташ объркан. Няма да имаш видими резултати и лампичка в главата ти ще ти казва „Откажи се, това не е за теб!“.

Днес ще споделим кои са най-честите грешки, които начинаещите във фитнес средите допускат и как да ги избегнеш с конкретен план на действие.

 

  1. Да започнем с храненето.

Начинаещите във фитнес приключението често искат да постигнат резултатите, които целят много бързо. Те допускат огромната грешка да се увличат по диети и хранителни режими за професионалисти. Това, обаче, е капан, който тайно те отдалечава от целта ти.

Запомни, че никъде не се препоръчва гладуване или ограничение в калориите за намаляване или поддържане на оптимално тегло и добро здраве. Най-добрият вариант е постепенно да се изключват вредните храни и същевременно да се добавят по-здравословни храни, по вкуса ти. Храни се по 4 или 5 пъти на ден, в зависимост от нуждите на тялото ти и пий достатъчно вода. Така ще видиш как постепенно всичко ще си дойде на мястото. Просто се вслушай в гласа на тялото си.

 

  1. Неправилното разпределение и изпълнение на тренировките.

Много често, било то мъже или жени, наблягат на тренировки само за мускулната група, която най-много искат да променят и забравят за останалата част на тялото. Или пък наблягат само на силови или само на кардио тренировки. Неправилното разпределение и избор на тренировки спира прогреса ти и те отдалечава от мечтания резултат. Препоръчителният вариант е да се съчетаят силови и кардио тренировки и да се тренира цялото тяло поне първите 1-3 месеца.

 

  1. Доверието към всеки фитнес гуру в интернет.

Спортът и правилното хранене не са приказка за лека нощ, която всеки може да разкаже. Това са две много дълбоки и обширни науки, които изискват изключително много време, учене и опит, за да се усъвършрнстват.

За съжаление, в днешни дни, всеки посетил фитнес залата няколко пъти се определя за „фитнес инструктор“. Подобни хора заливат интернет с фитнес съвети.

Една от основните грешки на начинаещите е, че започват с хаотични тренировки във фитнеса, следвайки съветите на някой фитнес гуру. „Щъкат“ от уред на уред, но без резултат, което води до края на фитнес предизвикателството им.

Затова, за да избегнеш разочарованието от непостигнатите резултати, започни твоята промяна и здравословен начин на живот с помощта на доказал се специалист в тази сфера. Той ще те напъти в правилната посока и ще ти помогне да прескочиш онзи преломен момент, в който искаш да се откажеш.

 

  1. Не проследяват прогреса си.

По-големият процент от начинаещите не следят прогреса си и така по-трудно могат да забележат промяната и резултатите, които са постигнали. Килограмите, които кантарът показва, не показват прогреса ти до толкова, до колкото намалените сантиметри в талията. Независимо дали става въпрос за снимки или измерване на обиколките на тялото, важно е да следиш напредъка си.

След време, бележките и снимките, които имаш, ще ти помогнат визуално да видиш прогреса си и мускулните групи за подобряване. Освен това, след като започнеш да виждаш резултатите, ще започнеш да бъдеш своята собствена мотивация!

 

  1. Поставяне на временна цел.

Една от най-често допусканите грешки на начинаещите фитнес приключенци е поставянето на временна цел. Те започват промяната, но с нагласата, че това е само временно. След като се постигне дадената цел, те се връщат към стария си начин на живот. Това си е като историята на Дон Кихот и борбата му с вятърните мелници – напразни усилия на вятъра. Приеми, че промяната към здравословен начин на живот, не е крайна спирка, а постоянно пътуване.

 

Каквито и грешки да си допускал, знай че всичко е поправимо и никога не е късно да започнеш отначало. Но този път се подсигури и се свържи с правилните хора, за да постигнеш оптимални резултати. Така и няма да се откажеш никога повече от фитнеса и здравословния начин на живот.

В Атлетик Фитнес ще откриеш квалифицираните специалисти, които ще ти помагат през целия ти път към постигането на желаната цел.

И не забравяй, че можеш да се докоснеш до техния професионализъм с БЕЗПЛАТНА първа тренировка с инструктор.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

Компанията, в която работите

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 08:30 – 17:30 ч.

концепция и дизайн