Летните тела се правят зимата – точно сега е време за действие!

Летните тела се правят зимата – точно сега е време за действие!

Летните тела се правят зимата – точно сега е време за действие! 2048 1366 Athletic

Атлетик блог (55)

Летните тела се правят зимата – точно сега е време за действие!

„Летни тела … през януари? Да бе, да!“ – вероятно в главата ти върлуват подобни мисли в момента. Но ние не се шегуваме! Ако искаш да си най-харесваният на плажа през топлите месеци, обличай спортния екип и се приготви да се поизпотиш.

Може би времето навън не те вдъхновява особено да си активен – постоянно мрачното небе, студеният вятър и честите валежи от дъжд и сняг те карат да си мислиш единствено за топлото одеало вкъщи, придружено с гореща напитка и филми. Но истинските борци намират мотивация и в най-неприятните дни. Ако беше лесно, всеки щеше да го прави нали?

Дай време на себе си и на тялото си да се развие нормално и да се освободиш от ненужните килограми по здравословен и дълготраен начин. Когато си лежал и си си похапвал цяла зима, организмът ти свиква на подобен начин на живот. В момента, в който решиш, че лятото е вече толкова близко, че не можеш да отлагаш тренировките повече и промениш режима си с главата надолу, ти подлагаш на огромен стрес тялото си. А на всичкото отгоре, може да се получи много бързо и „йо-йо” ефектът и за нула време да загубиш целия прогрес, който си направил.

Ако, обаче, решиш да започнеш от сега тренировките си и си изградиш режим, ще дадеш на организма си време да се адаптира. Това ще доведе до много по-трайни резултати и ще можеш да се радваш на новообразуваните си мускули много по-дълго.

Ако все още не си намерил достатъчно мотивация да се захванеш за тежестите, не се притеснявай, покрили сме те. В тази статия ще намериш няколко идеи как да се вдъхновиш достатъчно да започнеш днес, не утре!

1. Подготви си храната предварително

Едно от нещата, които са особено коварни през зимата е, че студеното време ни предразполага да си похапваме повечко, и то най-вече нездравословно. Ако и ти си се усещал, че прегрешаваш повече през студената част на годината, опитай да подготвяш всички или поне повечето от храненията си през седмицата. Така не само че спестяваш време, но и по-лесно регулираш какво слагаш в тялото си. Когато всеки ден си готвим, често може да си кажем, че няколкото дни здравословно хранене извиняват да си направиш нещо по-калорично. Няма нищо лошо в няколко малки прегрешавания, естествено важно е да има баланс. Но веднъж отпуснеш ли се, особено ако нямаш много мотивация за момента, може да продължиш по същия път и накрая да се откажеш. За да не става това, просто си подготви няколко ястия, които могат да траят повече време, сложи ги в кутии в хладилника и така ще си сигурен, че си на правия път.

Ако нямаш идеи за здравословно меню или се чудиш какво е най-подходящо за теб, винаги можеш да се възползваш от услугите на инструкторите ни за индивидуални хранителни планове.

2. И да не си се прибрал преди тренировка!

Не се притеснявай, това не са строгите думи на майка ти. Това е просто още един съвет от нас. Не отлагай тренировката си, а веднага след работа или училището се отправи към залата. Така няма да се изкушиш да си останеш на топло вкъщи и да пропуснеш ден за фитнес. След като приключиш с изгарянето на мазнини, ще можеш да продължиш деня си спокойно, без да се чувстваш гузно, че все още не си тренирал. Освен това, така ще се раздвижиш след дългото стоене на стол, на което повечето учещи и работещи хора са подложени. После ще си зареден с енергия и тонус.

3. Купи си месечна карта или годишен абонамент

Ако си купуваш тренировките една по една, е много лесно да се откажеш отново. Но когато се абонираш за месечна карта или годишен абонамент, знаеш, че вече си вложил пари в това и ти се иска да ги оползотвориш максимално. По-добре е да направиш всички месечни тренировки и да изглеждаш страхотно, отколкото да пропилееш пари и да нямаш никакъв напредък накрая. С месечните карти спестяваш и градиш красиво и здраво тяло по-бързо.

Можеш да се възползваш от предложенията ни, като избереш най-близкия Атлетик Фитнес до теб и решиш кое предложение най-много ти допада. Направи го тук: http://athletic-bg.com/zali/

4. Купи си ново тренировъчно облекло

Една добра причина да отидеш на фитнес е, за да покажеш страхотните си нови дрехи за тренировка. Новият гардероб те мотивира да го използваш. Слагаш го и си представяш колко по-добре ще изглежда, когато си натрупал мускулатура и си изчистил излишното. Видя ли? Мотивация на секундата!

5. Намери си партньор за тренировките

Всичко е по-приятно, когато го правиш с приятели. Намери си т.нар. „gym buddy” – някой, с когото имате подобни цели, с когото взаимно да се надъхвате за тренировка. Когато единият не се чувства в настроение за разходка до залата, другият ще го мотивира и обратното. Може дори да превърнете всичко в малка надпревара – кой първи ще постигне целите си. Приятелското съперничество не е лошо нещо. Който и да спечели, едно нещо е сигурно – и двамата ще сте подобрили себе си и ще изглеждате страхотно, когато отидете на плажа заедно.

 

„Нова година, ново аз“ – всеки си каза това в полунощ в зората на 2018 г. Нека този път спазим това обещание към себе си. Направи първата стъпка и започни тренировките си сега. Ще си заслужава през лятото!

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от АТЛЕТИК

Вашето Име*

Телефон*

Фирмата, в която работите

И-мейл *

КОНТАКТИ ЦЕНТРАЛЕН ОФИС АТЛЕТИК

София
ул. Лъчезар Станчев 5
(Sopharma Business Towers)

Работно време:
Понеделник – Петък / 08:30 – 18:00

концепция и дизайн