10 неща, които могат да ви подхлъзнат по пътя ви към добрата форма от Пламен Христов

10 неща, които могат да ви подхлъзнат по пътя ви към добрата форма от Пламен Христов

10 неща, които могат да ви подхлъзнат по пътя ви към добрата форма от Пламен Христов 625 417 Athletic

Робуването на която и да е иначе страхотна кауза, никого не е довело до желания резултат. Не бъдете роби на митове, легенди, начини, методи, режими, похвати, храни или планове. Нужно е просто да бъдете отговорни към себе си. Нищо повече! Ще се опитам да ви бъда полезен, като ви посоча  няколко възможни хлъзгави плочки, и ако вие впоследствие не стъпите върху тях, аз ще съм щастлив! Вървете с бодри крачки по вашия път и проверявайте източниците си  на информация. Отговорно се възползвайте от достиженията на науката в областите, които касаят практиките за усъвършенстване на телата ви. Доброто телесно състояние е пряко свързано с менталното ви състояние, което е  двойна причина да мислите и работите интелигентно за себе си!

  1. Фат бърнърите. Няма изследвания, подкрепящи ефективността на всички фет бърнъри. В най-добрия случай те могат да помогнат за увеличаване на енергията ви (поради високите нива на кофеин в повечето марки), което ще ви насърчи да се движите повече. По този начин увеличавате разходите за енергия. Някои бърнъри имат състави, които ще подпомагат някоя част от метаболизирането на мазнините, но всичко това ще е напразно без сериозен труд и првилно хранене.
  2. „Супер“ храни. Дори да имате за цел да спазвате хранителен план, включващ храни богати на чудесни хранителни вещества, искам да ви уверя, че няма храни, които директно да ви помогнат да отслабнете (или да намалите размера на талията). Когато става въпрос за загуба на тегло и промени в състава на тялото, всички калории са равни.
  3. Обсебване. Често го наричам вманиачаване! Страхотно е да имате цели и да работите усилено за тях, но не забравяйте, че вашите фитнес цели трябва да повишават качеството ви на живот, а не да го намалят.
  4. „Естествено“ хранене. За съжаление, думата „естествено“ в съвременния свят на модернизирана храна не означава почти нищо. Има бонбони, които с право могат да бъдат етикетирани като „естествени“ поради факта, че всички съставки първоначално идват от естествен източник. Дори, ако имате по-високи стандарти за това, което наричате „естествена“ храна (необработена), все пак трябва да обърнете внимание на калорийното съдържание на храната, за да видите промени в състава на тялото.
  5. Кокосово масло. Маслата са едни от най-калоричните храни на планетата и фактът, че в случая маслото е от кокос, не променя калоричната му стойност.
  6. Над-добрата диета. Когато се опитвате да намалите приема на калории, уверете се, че сте си поставили реалистична цел. Обикновено това означава дефицит от 200-300 калории на ден (което ще е достатъчно, за повечето хора). Определянето на „ дебел” дефицит ще увеличи риска от преяждане в определени моменти, ще намали придържането към този план за дълъг период от време и в крайна сметка ще ви отведе на същото място, където сте в момента (дори ако първоначално загубите малко тегло).
  7. Прекомерно трениране. Да, има такова нещо като твърде много упражнения. Редовната дейност е важна, но прекалено много може да бъде противопоказна. Изследванията постоянно показват, че прекалено много обем работа в залата ще намали количеството мускул, може да повиши вероятността от сърдечно заболяване, може да насърчи свръхяденето в някои часове от деня, да засили изгарянето на мускулите и така да затрудни изграждането на по-добре изглеждащо тяло. Претренирането например ще повиши нивата на кортизол над  здравословното и ще влоши на метаболизма ви.
  8. BCAA (Аминокиселини). Аминокиселините са спечелили голямо име за запазване и/или изграждане на мускули в много фитнес общности. Въпреки, че е вярно, че BCAA са градивните елементи на протеина и са от съществено значение за изграждането на мускулите, те присъстват и са достатъчни във всички пълни източници на протеин. Това означава, че докато сте в състояние да консумирате достатъчно количество протеин чрез вашата диета, добре е да го правите по този начин. Разбира се, допълнителните BCAA ще осигурят допълнителна полза.
  9. Трениране на корема. Някои упражнения всъщност могат да намалят обиколката на талията при определени условия, но промяната се дължи изцяло на загубата на вода и ползите бързо ще избледнеят, след като тренирането се спре. Тренирането на коремните мускули и пояса, просто ги обработва в съответната посока, нищо различно от това. Ако правите 800 коремни преси всеки ден и не се храните правилно, никога няма да видите и една от прословутите шест плочки.
  10. Нереалистични цели. Чудесно е да имаш стремежи и да си визуализираш целите си, но никога няма да играеш в твоя полза, ако се стремиш да имаш постигнатото от други хора и те да служат за твоя цел. Трябва да се стремите да бъдете най-добрата версия на вас, а не да ставате някой друг. В противен случай най-вероятно ще бъдете разстроени всеки път, независимо от прогреса, който имате. Целите са изключително важни, както и голямата първа стъпка на започването! Онова, което не е добро, е съсредоточаването върху грешните неща. Това може да се окаже бърз път към разбити мечти и демотивиране. Ако искате действително да се възползвате от предимствата на упоритата работа, която вършите, уверете се, че сте насочили усилията си в правилната посока!

Ами, това е! Всичко останало е вашият труд и вашите усилия, които правят постигането на всяка малка цел да изглежда като мисията на живота ви.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

Компанията, в която работите

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн