10 фитнес съвета за лятото

10 фитнес съвета за лятото

10 фитнес съвета за лятото 2560 1600 Athletic

Лятото е в разгара си, а топлото време понякога ни кара да се отпуснем и да пропуснем някоя тренировка. Представяме ти няколко приложими фитнес съвета за лятото, за да не губиш мотивация и да останеш активен.

  • Защита от слънцето

През лятото носим по-малко дрехи и по-голяма част от кожата е изложена на слънце. Важно е да предпазим откритите участъци със слънцезащитен крем. В допълнение можеш да опиташ спортни дрехи с вградена SPF защита в тъканта. Те са изключително актуални тази година, като при тях защитата от слънцето е постоянна, за разлика от слъцезащитния крем. И не забравяй шапката, ако тичаш на открито.

  • Време на деня

Ранните сутрешни и вечерни тренировки се препоръчват, за да избегнеш жегата и силното слънце. Освен това, ако направиш своята тренировка сутринта ще се чувстваш много по-добре и зареден с енергия за целия ден. Ако я направиш вечерта, това ще увеличи метаболизма ти през нощта.

  • Хидратация

Топло е и се нуждаеш от повече вода, за да се пребориш с високите температури. Препоръчително е да се пият от 6 до 8 чаши вода всеки ден. Това е в допълнение към течността, която получаваш от храната, която приемаш.

  • Тренировка на плажа

Ако си на морето, можеш да потренираш на плажа. Тичането, ходенето, дори йогата на плажа е по-голямо предизвикателство, поради неравностите на повърхността. Тренировката на такова място изисква използване на повече мускулни групи.

  • Наслади се на природата

Освен да ходиш във фитнеса, през лятото можеш да се насладиш на активности на открито – разходки в планината, туризъм, плуване. Възможно е да преместиш и някоя от тренировките си на терасата.

  • Тренирай на закрито

Ще има моменти, когато е прекалено горещо, за да тренираш навън. В такъв случай можеш да отидеш във фитнеса или да направиш тренировка в уюта на дома си.

  • Дълга разходка

Лятото е идеалното време да правиш дълги разходки със семейството и приятелите си след вечеря. Стъмнява се късно и температурите падат, така че да можеш да се разхождаш спокойно.

  • Присъедини се към групови занимания

Почти всеки един вид активност можеш да посещаваш в група. Не само, че може да бъде много забавно, но и може да ти подейства по-мотивиращо. Лятото е чудесно време да се присъединиш към сутрешна или вечерна групова тренировка. Разгледай актуалните групови занимания на Атлетик Фитнес 

  • Опитай нещо ново

Това е чудесен съвет по всяко време на годината. Може да опиташ йога, медитация, водна аеробика. Възползвай се от енергията, с която те зарежда лятото, за да започнеш нещо ново.

  • Подготви се да останеш във форма през цялата година

Много хора бездействат и не тренират през дългите зимни месеци и изведнъж започват веднага щом се затопли, за да подготвят тялото си за лятото. Това не е правилно. Добре да изградиш полезни навици и да продължиш да тренираш и през зимните месеци. Това ще поддържа тонуса и мотивацията ти през цялата година.

Забавлявай се през лятото, но не забравяй да се пазиш от горещините, а ние те очакваме в залата.

По-здрави,
Екипът на Атлетик Фитнес

 

 

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн