10 фитнес трика за дните, в които не ти остава време да тренираш

10 фитнес трика за дните, в които не ти остава време да тренираш

10 фитнес трика за дните, в които не ти остава време да тренираш 1024 683 Athletic

Фитнес триковете, които ще ти предложим, могат да се прилагат както в най-напрегнатите ти дни, така и по време на празници, когато имаш безброй задачи – от избиране на подаръци за семейството и приятелите, до приготвяне на празничната трапеза. В такива дни, една от задачите винаги остава на заден план и това обикновено е тренировката.

В забързаното ежедневие също може да се случи така, че да пропуснеш тренировка. Проучвания показват, че дори в най-напрегнатите дни не трябва да си позволяваш да пропускаш тренировка, защото прогреса, който си направил бързо ще изчезне и ще трябва да започнеш отначало.

Един от популярните лични интруктори, Джей Кардело, който работи с известни личности като Дженифър Лопез, представя лесни, бързи и ефективни начини за тренировка дори, когато изобщо не ни е до това.

  1. Използвай легло, за да правиш лицеви опори

Джей Кардело препоръчва да започнеш деня си с няколко лицеви опори, използвайки легло. Достатъчно е да ги правиш 60 секунди, защото когато повърхността е нестабилна, тялото ти трябва да работи два пъти по-усилено, в сравнение със същото упражнение, изпълнявано на пода.

  1. Оптимизирай ежедневните дейности като миенето на зъби

Превърни ежедневните си дейности във физическа активност. Опитай да стоиш на един крак, докато миеш зъбите си сутрин. Редувай двата крака и се увери, че натоварваш силно коремните мускули. Това упражнение не само ще развие коремните ти мускули, а и ще подобри симетрията на бедрата ти.

  1. Натоварвай мускулите си

Тренировката за сила е от решаващо значение за всяка рутинна тренировка, но Кардело казва, че е още по-важно да отделяш дори няколко минути на ден, за да тренираш, защото тренировката забързва метаболизма. Дори да нямаш тежести, не е проблем, опитай да направиш 3 серии обикновени клекове с 25 повторения, в удобен момент от деня си.

  1. Направи няколко разтягания

Разтягайки се, не само ще подобриш гъвкавостта си, а и ще развиеш силата си. Докато си на гърба си, изпъни десния си крак и го вдигни, докато не почувстваш разтягане. Дръж левия си крак сгънат, за да предпазиш гърба си. Задръж крака си опънат между 15 до 30 секунди и след това смени краката.

 

  1. Използвай кошница, когато купуваш хранителни продукти

Вземи кошница вместо количка, когато пазаруваш в магазина, и изгори допълнителни калории за 30 минути. Увери се, че сменяш ръцете, за да си сигурен, че натоварваш и двете страни равномерно.

  1. Използвай стълбите

Една малка промяна може да направи голяма разлика. Паркирането в задната част на паркинга, така че да ходиш по-дълго и да се качваш по стълбите, вместо да използваш ескалатор или асансьор в търговския център, са лесни начини да изгориш още няколко допълнителни калории.

  1. Отиди на разходка

Изследванията показват, че разходката позволява да извлечеш големи ползи за здравето си. Превърни разходката след вечеря в семейно занимание или прекарвай по няколко минути на ден ходейки като начин да се грижиш за себе си и тялото си.

  1. Тичай на място

Няма значение дали ще направиш няколко серии скокове, когато станеш от леглото, или клекове, докато храната ти е във фурната. Не е нужно да следиш колко повторения правиш, важното е да се движиш. Поддържай го просто и не се тревожи за това, колко калории си изгорил или колко серии трябва да направиш. Колкото повече време прекарваш в мислене за това какво да правиш, толкова повече ще отлагаш за друг ден.

  1. Превърни опаковането на подаръци във физическа активност

Всичко може да се превърне в упражнение, ако се опитваш достатъчно. Удвои подаръците като тежести, докато ги поставяш в красива опаковка. Опаковането на подаръци изисква да използваш ръцете, раменете и мускулите на врата си за баланс. Няма значение дали подаръците са големи или малки, опаковането изисква фокусирани движения на ръцете и пръстите. Дори един час от тази дейност, може лесно да се превърне в тренировка изгаряща калории.

 

  1. Най-добрият приятел на тренировката е добрият сън

Сънят е най-важния и същевременно най-пренебрегвания компонент, когато става въпрос за твоята тренировка. Липсата на сън увеличава фалшиво апетита ти, което прави по-вероятно да прекалиш с нездравословната храна.

 

Няма проблем дори да не си най-мотивирания човек, когато става въпрос за фитнес, важното е да искаш да подобриш себе си и да не спираш да се опитваш. Просто трябва да се посветиш и ще успееш.

 

Може да отнеме известно време, но ще стигнеш до там. Така че, когато имаш свободно време, влез във фитнеса, бъди активен и се стреми към здравословен начин на живот. Нашите професионалисти са винаги готови да ти помогнат с тренировките и да те напътстват, така че да постигнеш мечтаните резултати. Разгледай нашите актуални предложения за абонаментни планове и избери подходящ за теб.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

Компанията, в която работите

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн