3 съвета за проследяване и контрол над храненето

3 съвета за проследяване и контрол над храненето

3 съвета за проследяване и контрол над храненето 839 553 Athletic

3 съвета за проследяване и контрол над храненето

 

От Пламен Христов

Персонален треньор в Атлетик Фитнес

Като треньор и спортист, аз съм срещал голямо разнообразие от хранителни планове, съвети, тайни, и още и още…! Накъдето и да се обърнете, ще видите нови и нови продукти или тенденции, които ви гарантират успех в отслабването. Не е чудно, че това е много объркващо и в крайна сметка не води до ясно разбиране какво, кога и колко да се яде, какво да се яде, какво да се избягва и т.н. Хората са объркани! 

Бих искал да ви помогна, като сложа край на някои от объркванията ви и ви дам  няколко съвета за това как да направим нещата по-лесни, когато имате желание да ги контролирате.

Аз например твърдо вярвам в гъвкавостта и възможностите за корекции в плановете за хранене, тъй като най-добрата диета е тази, която може да бъде валидна и в дългосрочен план. Спазването на вашия план и последователността ще са печеливши във всеки един момент. Нека проследяване на калории и хранителни нутриенти се превърне в още едно ново ваше умение! По този начин ще може да видите в реални числа колко и какво се яде!

Ако приемете да ме следвате и опитате да проследите вашите макроси, аз искам да ви дам няколко съвета за това как да бъдете ефективни и да печелите дивиденти от собствените си познания.  

1. Планиране! 

Нека има план свързан с желанията ви! Подчертавам това дебело. Ако имате сериозно разписана програма, това трябва да направи лесно изпълнението. Планирайте храненето на базата на вашия график. Чудесно би било да се събуждате по едно и също време всеки ден с една и съща закуска и обяд, а дайте малко разнообразие във вечерите и междинните хранения.

2. Гъвкави, но последователни.

Най-добрата част от гъвкавата диета е, че сте в състояние да избирате от буквално всяка храна, когато, разбира се, тя отговаря на вашите макроси и калории. Това помага да правите отлично хранене, което да не бъде стресиращо и неприятно за вас. Това са вашите любими храни, нали?! Дори ако имате гъвкав график, това помага да се поддържа на прилично ниво необходимото сходство в храненията във всеки отделен ден, за да не се усложнява излишно хранителния режим.

3. Проследяване на храненето

Това може да бъде досадно, но след като се научите веднъж, се превръща в част от начина ви на живот. Проследяването ще бъде втората ви природа и няма да се налага да мислите непрестанно за всяка храна. Просто ще се случва.

Никой не е съвършен, но всички ние можем да се стремим да бъдем по-добри! Един от начините за намаляване на стреса и засилване на успехите ви е да не забравяте във всеки момент да сте добри за себе си! Мислете за това, че преяждането и употребата на алкохол например не би работило за вашите цели, никога! Повечето хора преяждат с въглехидрати и мазнини защото те са най-вкусните състави на храните като цяло.

Моят съвет е да поддържате сравнително високи протеинови нива през деня, които да  допълните с достатъчно добри въглехидрати и зеленчуци, за да бъдете сити, и никога да не прегладнявате, което е най-честата причина за преяждането!

 

Ако искате да получите лично още полезна информация или да проведете персонални тренировки с Пламен Христов, заповядайте в Атлетик Дианабад, където той ви очаква!

 

Друга интересна статия по темата от Пламен Христов – „Накратко – истината за въглехидратите и мазнините“, можеш да прочетеш тук.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн