7 правила за сваляне на килограми

7 правила за сваляне на килограми

7 правила за сваляне на килограми 150 150 Athletic

1. Калории

Всичко започва от тях. Ние постоянно приемаме и изразходваме калории. Този кръговрат започва още от нашето раждане и спира след смъртта ни. Нещата са прости – ако приемаме повече калории, отколкото изгаряме, то имаме калориен излишък, а това е предпоставка за покачване на тегло. И обратно, ако приемаме по-малко калории, отколкото изгаряме, то изпадаме в калориен дефицит и съответно намаляваме теглото си.

2. Първо протеина

След като уточнихме за важността на калориите и техния дефицит в споменатия случай, то най-важната част от тях трябва да е от качествени източници на белтъчини като: пилешко и пуешко месо, риба, яйца, извара и други обезмаслени млечни продукти.

3. Ограничете въглехидратите

Въглехидратите са предпочитан източник на енергия за нашето тяло, но ако искаме да топим мазнини, то е добре да ги ограничим. Калорийният дефицит и ограничаването на въглехидрати ще принуди тялото ни да прибегне към мазнините по нас, които са нищо друго освен енергиен запас.

4. Яжте здравословни мазнини

Когато ограничим въглехидратите, то все пак ще трябва да допълним остатъка от калории с нещо вместо тях. Освен протеина, който трябва да е първи избор, то добре е да приемаме храни, които са източник на здравословни мазнини, като маслини, бадеми, фъстъчено масло, без съдържание на захар и други ядки.

5. Тренирайте

Тренировките с тежести са най-добрият начин за трансформиране на тялото, а когато се свалят килограми, те стават оше по-важни. Тренирайки с тежести, вие запазвате максимално наличната си мускулатура. Тя от своя страна, когато е активизирана, повишава метаболизма на тялото, което пък е благоприятно за топенето на мазнини. Съхранете мускулите си и стопете мазнините – само така тялото ви ще придобие коренно различен вид.

6. Кардио

Без кардио няма да мине! Е разбира се това не означава, че трябва да висите на бягащата пътечка по цял ден, но все пак… Най-добрият момент за кардио е сутрин на гладно или след тренировка с тежести. Три или четири кардио тренировки по 30-40 минути седмично е повече от достатъчно.

7. Всичко заедно

Сега трябва да съберем всичко заедно. Искаме да свалим килограми и ето рецептата: калориен дефицит, достатъчно протеин, ограничаване на въглехидратите, малко здравословни мазнини, здрави тренировки с тежести и кардио за добавка.

Ако имате да сваляте килограми за морето, то не чакайте последния момент, а започнете от сега!

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

    Имена*

    Телефон*

    E-mail*

    Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

    София
    ул. „Лъчезар Станчев“ 5
    Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

    Работно време:
    Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

    концепция и дизайн