Хранителни навици от целия свят – тайните на дълголетието и стройната фигура

Хранителни навици от целия свят – тайните на дълголетието и стройната фигура

Хранителни навици от целия свят – тайните на дълголетието и стройната фигура 2260 1590 Athletic

Хранителни навици от целия свят – тайните на дълголетието и стройната фигура

Здравословното хранене и здравословният начин на живот са теми, по които могат да се изкажат много и различни неща. И всяка една държава и култура има какво да ни каже по тези теми, като сподели своите хранителни навици. Последните са истинско съкровище и спомагат за пълноценния начин на живот.

Днес ще споделим тайните на някои държави, които ще ти помогнат да имаш по-стройна фигура и по-продължителен живот.

 

  1. Корея – готвят с ферментирали храни.

Тайната на корейската кухня е, че използват кимчи и джанг – ферментирала соева паста. Тези храни са с високо съдържание на пробиотици, блогоприятстващи червата, които подпомагат и засилват имунната система.

  1. Италия – хранят се седнали.

Изследване на 34 държави доказва, че американците са нацията, която прекарва най-малко време в хранене, а имат най-висока степен на затлъстяване. Докато при италианците е точно обратното. Те живеят „la dolce vita“, като отделят много повече време докато се хранят, наслаждавайки се на всяка хапка. Това им помага да поддържат не само фигурата си, но и радостта от живота.

  1. Ямайка – хранят се от Земята.

В тяхната култура е приета идеята, че растенията, животните и хората са свързани помежду си. И поради тази причина те ядат минимално количество преработени храни. Често се хранят с веган храни, като това е концепцията им за уелнес. Те вярват в отглеждането на храната по холистичен начин, като това поддържа цялостното им здраве.

  1. Гърция – глътка червено вино и капки медец.

Гърците са почитатели на червеното вино и меда, тъй като съдържат антиоксиданти, които им помагат в борбата с болестите. Гърция е една от световните „Сини зони“ (това са най – здравословните части в света), в които броят на дълголетниците е най-голям. Те следват Средиземноморката диета, която се състои от зехтин, плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни и риба. Как да не им завиди човек!

  1. Япония – те закусват риба.

Традиционната закуска на японците е риба на скара, приготвена с miso супа, ориз или оризова каша. В допълнение от ястия като Nori (сушени водорасли) или Natto (ферментирали соеви зърна). Резултатът е нискокалорична порция, богата на омега 3 мастни киселини, антиоксиданти и фибри. Сега вече знаем защо няма дебели японци.

 

Разбира се, за да водиш пълноценен и здравословен начин на живот, е нужно не само да се възползваш от някоя от разкритите тайни, но и да следваш правилен хранителен режим + спорт.

За целта можеш да се възползваш от услугите на професионалистите в Атлетик Фитнес, които ще ти направят индивидуален хранителен режим, включващ храните, които обичаш и съобразен с начина ти на живот.

 

Заживей „la dolce vitaс помощта на Атлетик Фитнес, като поръчаш своя хранителен режим!

Виж как да го направиш тук.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Вашето Име*

Телефон*

Фирмата, в която работите

И-мейл *

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

+359 889 140 264
office@athletic-bg.com

Заявка на фактура: invoice@athletic.bg

Общи Условия

Работно време:
Понеделник – петък: 08:30 – 17:30 ч.

концепция и дизайн