График групови тренировки

20.05.2019 - 26.05.2019

Class

понеделник (20.05.2019)
Functional training 8:00 - 8:50 Функционална тренировка - with Марково Тепе
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Pilates 9:30 - 10:20 Пилатес - with Марково Тепе
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Pilates 17:30 - 18:20 Пилатес - with Марково Тепе
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Pump 18:30 - 19:20 Пъмп - with Марково Тепе
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
Steel Jump 19:30 - 20:20 Steel Jump - with Марково Тепе
Functional Interval Training F.I.T. 20:30 - 21:20 Функционална интервална тренировка - with Марково Тепе