График групови тренировки

17.06.2019 - 23.06.2019

Class

понеделник (17.06.2019)
Pilates 18:00 - 18:50 Пилатес - with Студентски град
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Burn 19:00 - 19:30 Burn - with Студентски град
Dancelo 19:40 - 20:30 Dancelo - with Студентски град
Dancelo е фитнес забавление с много интересни и различни последователности от различни стилове танци - денс, хип-хоп, салса, меренге, танго, кизомба и много други. И когато към всичко това добавим за фон най-популярните музикални хитове и отдаден на тренировките и танците инструктор, се получава ефективна тренировка и запомнящо се забавление.
вторник (18.06.2019)
Yoga 18:00 - 18:50 Yoga - with Студентски град
Този клас е за практикуващи всички нива и се състои от комплекс, чиято цел е да изгради сила, баланс и гъвкавост. Практиката включва възстановителните пози в края на клас. Това е идеалният начин да започнете деня си.
Pump 19:00 - 19:50 Пъмп - with Студентски град
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
Functional training 20:00 - 20:50 Функционална тренировка - with Студентски град
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
сряда (19.06.2019)
Pilates 18:00 - 18:50 Пилатес - with Студентски град
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Burn 19:00 - 19:30 Burn - with Студентски град
Dancelo 19:40 - 20:30 Dancelo - with Студентски град
Dancelo е фитнес забавление с много интересни и различни последователности от различни стилове танци - денс, хип-хоп, салса, меренге, танго, кизомба и много други. И когато към всичко това добавим за фон най-популярните музикални хитове и отдаден на тренировките и танците инструктор, се получава ефективна тренировка и запомнящо се забавление.
четвъртък (20.06.2019)
Yoga 18:00 - 18:50 Yoga - with Студентски град
Този клас е за практикуващи всички нива и се състои от комплекс, чиято цел е да изгради сила, баланс и гъвкавост. Практиката включва възстановителните пози в края на клас. Това е идеалният начин да започнете деня си.
Pump 19:00 - 19:50 Пъмп - with Студентски град
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
Functional training 20:00 - 20:50 Функционална тренировка - with Студентски град
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
петък (21.06.2019)
Jump Class 18:00 - 18:50 Jump Class - with Студентски град
Functional Interval Training F.I.T. 19:00 - 19:50 Функционална интервална тренировка - with Студентски град
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
събота (22.06.2019)
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Комбинирана гимнастика - with Студентски град
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
неделя (23.06.2019)
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Комбинирана гимнастика - with Студентски град
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Sliders Workout 17:00 - 17:30 Sliders Workout - with Студентски град
Jump Class 18:00 - 18:50 Jump Class - with Студентски град

17.06.2019 - 23.06.2019

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

Компанията, в която работите

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 08:30 – 17:30 ч.

концепция и дизайн