програма на груповите тренировки

12.11.2018 - 18.11.2018

Class

понеделник (12.11.2018)
Body Shape 7:30 - 8:20 Body Shape - with Черни връх
Pilates 10:00 - 10:50 Pilates - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Functional Interval Training F.I.T. 12:00 - 12:50 Functional Interval Training - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Functional Interval Training F.I.T. 18:00 - 18:50 Functional Interval Training - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Mixed Gymnastics 19:00 - 19:50 Mixed Gymnastics - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
вторник (13.11.2018)
Functional Interval Training F.I.T. 10:00 - 10:50 Functional Interval Training - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Pilates 18:00 - 18:50 Pilates - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Pump 19:00 - 19:40 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
Народни Танци 20:00 - 20:50 Народни Танци - with Черни връх
Включва изучаване на различни български народни танци.
сряда (14.11.2018)
Pilates 7:30 - 8:20 Pilates - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Body Shape 10:00 - 10:50 Body Shape - with Черни връх
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Mixed Gymnastics - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Mixed Gymnastics 18:00 - 18:50 Mixed Gymnastics - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Functional Interval Training F.I.T. 19:00 - 19:50 Functional Interval Training - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
четвъртък (15.11.2018)
Balance 10:00 - 10:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pilates 18:00 - 18:50 Pilates - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Functional Interval Training F.I.T. 19:00 - 19:50 Functional Interval Training - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Народни Танци 20:00 - 20:50 Народни Танци - with Черни връх
Включва изучаване на различни български народни танци.
петък (16.11.2018)
Body Shape 7:30 - 8:20 Body Shape - with Черни връх
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Mixed Gymnastics - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Functional Interval Training F.I.T. 18:00 - 18:50 Functional Interval Training - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Balance 19:00 - 19:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
събота (17.11.2018)
Pilates 16:00 - 16:50 Pilates - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Functional Interval Training F.I.T. 17:00 - 17:50 Functional Interval Training - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
неделя (18.11.2018)
Pump 17:00 - 17:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
Balance 18:00 - 18:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.

12.11.2018 - 18.11.2018

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от АТЛЕТИК

Вашето Име*

Телефон*

Фирмата, в която работите

И-мейл *

КОНТАКТИ ЦЕНТРАЛЕН ОФИС АТЛЕТИК

София
ул. Лъчезар Станчев 5
(Sopharma Business Towers)

Работно време:
Понеделник – Петък / 08:30 – 18:00

концепция и дизайн