График групови тренировки

18.03.2019 - 24.03.2019

Class

понеделник (18.03.2019)
Body Shape 7:30 - 8:20 Body Shape - with Черни връх
Pilates 10:00 - 10:50 Пилатес - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Functional Interval Training F.I.T. 12:00 - 12:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Functional Interval Training F.I.T. 18:00 - 18:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Mixed Gymnastics 19:00 - 19:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
вторник (19.03.2019)
Functional Interval Training F.I.T. 10:00 - 10:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Pilates 18:00 - 18:50 Пилатес - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Pump 19:00 - 19:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
Народни Танци 20:00 - 20:50 Народни Танци - with Черни връх
Включва изучаване на различни български народни танци.
сряда (20.03.2019)
Balance 7:30 - 8:20 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pilates 10:00 - 10:50 Пилатес - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Mixed Gymnastics 18:00 - 18:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Functional Interval Training F.I.T. 19:00 - 19:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
четвъртък (21.03.2019)
Balance 10:00 - 10:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pilates 18:00 - 18:50 Пилатес - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Functional Interval Training F.I.T. 19:00 - 19:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Народни Танци 20:00 - 20:50 Народни Танци - with Черни връх
Включва изучаване на различни български народни танци.
петък (22.03.2019)
Body Shape 7:30 - 8:20 Body Shape - with Черни връх
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката работа за отделни групи мускули и стречинг програма, темпото на музиката е 125-145 BPM.
Functional Interval Training F.I.T. 18:00 - 18:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Balance 19:00 - 19:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
събота (23.03.2019)
Pilates 16:00 - 16:50 Пилатес - with Черни връх
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Functional Interval Training F.I.T. 17:00 - 17:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
неделя (24.03.2019)
Balance 11:00 - 11:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pump 12:00 - 12:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.

18.03.2019 - 24.03.2019

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Вашето Име*

Телефон*

Фирмата, в която работите

И-мейл *

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

+359 889 140 264
office@athletic-bg.com

Заявка на фактура: invoice@athletic.bg

Общи Условия

Работно време:
Понеделник – петък: 08:30 – 17:30 ч.

концепция и дизайн