График групови тренировки

16.09.2019 - 22.09.2019

Class

понеделник (16.09.2019)
Body Shape 7:30 - 8:20 Body Shape - with Черни връх
Functional Interval Training F.I.T. 12:00 - 12:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Functional training 18:00 - 18:50 Функционална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Mixed Gymnastics 19:00 - 19:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката се работи за отделни мускулни групи и има стречинг програма. Темпото на музиката е 125-145 BPM.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
вторник (17.09.2019)
Functional Interval Training F.I.T. 10:00 - 10:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Pilates 18:00 - 18:50 Пилатес - with Черни връх
Tabata 19:00 - 19:50 Табата - with Черни връх
Методът табатa е високоинтензивен тренировъчен режим. По своята същност е безкрайно прост и се състои от следното: Максимално интензивна активност за 20 секунди; Почивка от 10 секунди; Повтаряне общо 8 пъти. 4-те минути табата водят до по-голямо увеличаване на аеробния и на анаеробния капацитет на трениращите и изгарят много повече калории и мазнини, отколкото час...
Народни Танци 20:00 - 20:50 Народни танци - with Черни връх
Включва изучаване на различни български народни танци.
сряда (18.09.2019)
Balance 7:30 - 8:20 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката се работи за отделни мускулни групи и има стречинг програма. Темпото на музиката е 125-145 BPM.
Mixed Gymnastics 18:00 - 18:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката се работи за отделни мускулни групи и има стречинг програма. Темпото на музиката е 125-145 BPM.
Functional training 19:00 - 19:50 Функционална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
четвъртък (19.09.2019)
Balance 10:00 - 10:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pilates 18:00 - 18:50 Пилатес - with Черни връх
Functional training 19:00 - 19:50 Функционална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Народни Танци 20:00 - 20:50 Народни танци - with Черни връх
Включва изучаване на различни български народни танци.
петък (20.09.2019)
Body Shape 7:30 - 8:20 Body Shape - with Черни връх
Mixed Gymnastics 12:00 - 12:50 Комбинирана гимнастика - with Черни връх
Включва загрявка, в основната част кардио натоварване върху степ платформа. В края на тренировката се работи за отделни мускулни групи и има стречинг програма. Темпото на музиката е 125-145 BPM.
Functional training 18:00 - 18:50 Функционална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Balance 19:00 - 19:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Pump 20:00 - 20:50 Пъмп - with Черни връх
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
събота (21.09.2019)
Pilates 16:00 - 16:50 Пилатес - with Черни връх
Functional Interval Training F.I.T. 17:00 - 17:50 Функционална интервална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
неделя (22.09.2019)
Balance 11:00 - 11:50 Баланс - with Черни връх
Включва елементи от йога, пилатес и тай чи. Контролът върху дишането е част от всички упражнения в програмата, както и различни опции за различното ниво на всеки участник.
Functional training 12:00 - 12:50 Функционална тренировка - with Черни връх
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.

16.09.2019 - 22.09.2019

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

Компанията, в която работите

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн