програма на груповите тренировки

12.11.2018 - 18.11.2018

Class

понеделник (12.11.2018)
Yoga 7:30 - 8:20 Yoga - with Янко Сакъзов
Този клас е за практикуващи всички нива и се състои от комплекс, чиято цел е да изгради сила, баланс и гъвкавост. Практиката включва възстановителните пози в края на клас. Това е идеалният начин да започнете деня си.
Fitball 8:30 - 9:20 Fitball - with Янко Сакъзов
Доказано успешна комбинация от статично равновесни упражнения върху топка и такива, които с умерената си динамика развиват тялото, оформят линиите му и ви носят много положителни емоции.
Functional Interval Training F.I.T. 12:30 - 13:20 Functional Interval Training - with Янко Сакъзов
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Fitball 15:00 - 15:50 Fitball - with Янко Сакъзов
Доказано успешна комбинация от статично равновесни упражнения върху топка и такива, които с умерената си динамика развиват тялото, оформят линиите му и ви носят много положителни емоции.
Functional Interval Training F.I.T. 18:00 - 18:50 Functional Interval Training - with Янко Сакъзов
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие в интервален режим на работа и възстановяване. Темпото на музиката е 125-145 BPM. Тренировката завършва със стречинг. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
Power Yoga 19:00 - 19:50 Power Yoga - with Янко Сакъзов
Подходяща за начинаещи и напреднали, но физически здрави и подготвени. Това е силов и енергичен клас със силен акцент върху дишането и продължително задържане в позите. При практикуване на силова йога се изгарят калории, тонизира, укрепва и прочиства тялото, освежава ума и оставя чувство на удовлетворение и хармония.
Combat 20:00 - 20:50 Комбат - with Янко Сакъзов
Съчетание от високо интензивни движения вдъхновени от бойните изкуства. Не присъстват сложни движения. Изгарят се до 740 калории на занимание. Подходящ е за освобождаване от стреса.
вторник (13.11.2018)
Pilates 7:30 - 8:20 Pilates - with Янко Сакъзов
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
Body Shape 8:30 - 9:20 B