График групови тренировки

29.06.2020 - 05.07.2020

Class

понеделник (29.06.2020)
Pump 19:00 - 19:50 Пъмп - with Студентски град
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
вторник (30.06.2020)
Yoga 18:00 - 18:50 Йога - with Студентски град
Този клас е за практикуващи всички нива и се състои от комплекс, чиято цел е да изгради сила, баланс и гъвкавост. Практиката включва възстановителните пози в края на клас. Това е идеалният начин да започнете деня си.
Functional training 19:00 - 19:50 Функционална тренировка - with Студентски град
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
сряда (01.07.2020)
Pump 19:00 - 19:50 Пъмп - with Студентски град
Програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 50 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки.
четвъртък (02.07.2020)
Yoga 18:00 - 18:50 Йога - with Студентски град
Този клас е за практикуващи всички нива и се състои от комплекс, чиято цел е да изгради сила, баланс и гъвкавост. Практиката включва възстановителните пози в края на клас. Това е идеалният начин да започнете деня си.
Functional training 19:00 - 19:50 Функционална тренировка - with Студентски град
Включва обща разгрявка, след което се изпълняват упражнения с различно въздействие. Тренировката завършва със стречинг. Темпото на музиката е 125-145 bpm. Подходяща както за начинаещи, така и за напреднали.
петък (03.07.2020)
Pilates 18:00 - 18:50 Пилатес - with Студентски град
Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена от Джоузеф Пилатес. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Методът разглежда тялото като едно цяло. Не изолира мускули и не работи само върху определена област, характерно за фитнес системите. Методът „Пилатес“ наподобява йога.
събота (04.07.2020)
Jump Class 11:00 - 11:50 Jump Class - with Студентски град

29.06.2020 - 05.07.2020

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн