Бързай бавно – или как да бъдеш постоянен

Бързай бавно – или как да бъдеш постоянен

Бързай бавно – или как да бъдеш постоянен 150 150 Athletic

Живеем в 21-ви век – времена на модерни технологии и бързи резултати. Всеки иска да достигне следващото ниво бързо, тук и сега! Лошото е, че на практика нещата не стоят така.

Дали искате да сваляте килограми, да качвате мускулна маса, да станете по-силни, по-умни или по-богати, то това се случва с натрупване във времето. Запомнете последното – натрупване във времето.

В интернет може да видим чудодейни диети, програми, хапчета и прочие, обещания за минус 5 килограма на седмица, минус 15 за за три месеца… Много хора вярват на това и опитват, а броят на опиталите и разочарованите е на практика равен. Рим не е построен за един ден.

Вашето тяло е вашият Рим, не бързайте. Бързите резултати са краткотрайни и дори опасни, ако става въпрос за някоя екстремна диета. Защо да си причиняваме това?

Защо да вярваме на лъскави реклами, на фитнес гурута и всякакъв медиен шум, който ни обещава да направим нещо без да дадем нищо, бързо и лесно. Всъщност има резултат и това е нарастващите печалби на „ловците на балъци“!

Не бъдете лекомислени!

Няма как да стопите шкембето, което си отглеждате от години за 2 месеца. Няма как да вдигате тежести като някой, който тренира от години, а вие сте за втори месец в залата.

Няма как да натрупате 20 кг мускули за 3 месеца, след като на 99% от трениращите им трябва поне 2 или 3 години, при това ако се хранят и тренират правилно.

Тогава защо се хващаме всеки път на една и съща кукичка? Просто такава ни е природата, човешкото око е лакомо, а желанията ни надвишават многократно възможностите, които някога може да имаме.

Какво да правим ? Ето моята рецепта – бързай бавно! Изградете си стратегия с дългосрочна цел, която е разбита на много малки цели и постигнете всяка една от тях. Както се отговаря на един популярен въпрос – Как може да се изяде един слон? – Хапка по хапка!

Ето и един пример. Вие имате да свалите 10 кг излишно тегло. Отделете минимум 5 месеца и се стремете да свалите „само“ по 2 кг на месец, това прави килограм на две седмици или половин на седмица. Как ви се струва?

Май е по-лесно за изпълнение. Когато психиката ви не е натоварена от свръх очакване, то нещата се получават по-лесно.

Схемата работи и за качване мускули. Ако качвате „само“ 5 килограма чист мускул на година след 3 години ще Имате по кокалите си цели 15 килограма чисто месо. Малко ли е? За да си го представите нагледно, отидете в един месарски магазин и вижте как изглеждат 15 кг месо! Как е?

За някои тази страдегия може и да е бавна, но натрупването във времето е единственият начин за реални и трайни резултати. Не вярвайте в чудеса!

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

    Имена*

    Телефон*

    E-mail*

    Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

    София
    ул. „Лъчезар Станчев“ 5
    Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

    Работно време:
    Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

    концепция и дизайн