Атлетик Фитнес и JYSK със специална кампания по случай 3000-ят магазин на датската компания
Относно JYSK
JYSK е международна верига от магазини със скандинавски корени, която предлага всичко за дома. Първият магазин е отворен на 2 април в Дания през 1979 г. Днес JYSK има над 3000 магазина в над 51 държави. В Германия и Австрия магазините се наричат Dänisches Bettenlager, а в останалата част на света – JYSK.
JYSK е собственост на семейството на датския търговец Ларс Ларсен. JYSK притежава известен брой компании с общ годишен оборот за финансовата 2019/2020 година (финансовата година за JYSK приключва в края на Q3, през месец септември) от 4.1 млрд. евро и печалба преди облагане в размер на 489 млн. евро.
В България JYSK стъпва на пазара през 2005 г. До днес, веригата магазини има 36 обекта, с общо над 550 служители. Логистичният център на JYSK България се намира в държавен индустриален парк в Божурище. Това е и осмата за датската компания подобна база в света.
JYSK (Юск) празнува 3000 управители на магазините си с нова кампания.
През февруари 2021 г., JYSK достигна паметните 3000 магазина в целия свят. За да отпразнува това, а и да продължи към следващата цел от 5000 магазина, JYSK стартира най-мащабната си кампания за брандиране на работодателя в историята си.
„3000 JYSK – Искаш ли да се присъединиш към екипа ни от 3000 управители?“.
Кампанията е вследствие на 3000 попълнени анкети от всичките управители на компанията. Един от невероятните резултати от това допитване е фактът, че 90% от управителите на магазините на JYSK обичат да поддържат форма и да спортуват редовно. „Кампанията има две основни цели: да отпразнува бройката от 3000 управители, които са горди, че са част от JYSK, както и да приеме бъдещето – гладните за доказване таланти, които да ни помогнат да достигнем следващата голяма цел – 5000 магазина на компанията. Растем заедно, както казваме в JYSK“, по думите на Катерина Бабенко, Директор човешки ресурси в JYSK.
Мащабно проучване сред управителите на магазините на JYSK
Средно управител в JYSK прави по 15,000 крачки на ден, а пробягва 15 км седмично.
През есента на 2020 г., JYSK проведе международно проучване сред 3000-те си управители. Благодарение на него компанията научи повече за личностните характеристики и хобитата на типичния човек на длъжност „Управител“ в JYSK. Една от общите характеристики между всички тях е, че обичат да спортуват.
“В JYSK считаме, че управителят е една от най-важните длъжности във фирмата. Управителите наистина могат да подобрят представянето на магазините ни и професионалното развитие на останалите колеги. Поради което те са героите на кампанията „3000 JYSK“. Също така, благодарение на тях се надяваме да достигнем следващата ни цел – 50 магазина в България.“, споделя Симона Карт, Мениджър човешки ресурси на в JYSK за Румъния и България.
Факти за управителите на магазините на JYSK:
– Той/тя е роден лидер – постига резултати; е позитивен/на, решителен/на, убедителен/на и готов/а да поеме рискове.
– Средна им възраст е 29 години, с 14-годишно образование зад гърба си.
– 90% от управителите обичат да поддържат форма и да спортуват редовно; 86% обичат да готвят; 63% имат партньор, с когото живеят заедно; а 93% се интересуват от декорации на дома.
Предизвикателството „3000 JYSK“
В България, JYSK отпразнува огромното постижение в партньорство с Атлетик Фитнес. Това е локалната кампания – „3000 JYSK – Влез във форма, където и да си! През май JYSK и Атлетик Фитнес ще организират поредица от 6 онлайн тренировки за редовно трениращите – да поддържат формата си и да бъдат здрави, дори когато не могат да са в залата.
Кампанията ще включва изненади и подаръци за участниците, за което очаквайте информация на Фейсбук страницата на Атлетик Фитнес съвсем скоро.
Онлайн тренировките ще се водят от едни от най-популярните треньори на Атлетик Фитнес – Христо Ченов, Теодор Александров и Яна. Ще има тренировки за оформяне на тялото, засилване на имунитета, антистрес и др.
Всеки е добре дошъл да се включи в онлайн тренировките водени от професионалните треньори.
По-здрави,
Екипът на Атлетик Фитнес