BODY BALLET
Балетни упражнения с комплексен положителен ефект за стегнати мускули, стройна и елегантна фигура

ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ:

Средно 50 минути на тренировка, 3 пъти седмично, като всяка тренировка е с различна насоченост.

СТЕПЕН НА НАТОВАРВАНЕ:

Слабо до средноинтензивна, в зависимост от занятието

ПОДХОДЯЩО ЗА:

Подходящо и за начинаещи, на всяка възраст, без специални противопоказания. Все пак не препоръчваме за хора със:
– сърдечна недостатъчност
– разширени вени в тежка форма
– ставни заболявания в тежка форма

ИЗГОРЕНИ КАЛОРИИ:

Основната цел на занятието е подобряване на гъвкавостта, пластичността и грацията, оформяне на стройно тяло.

Какво е Body Ballet?

Body Ballet е уникално направление във фитнеса, базирано на упражнения от класическата хореография, балет, йога и пилатес. Body ballet стана популярен напоследък, въпреки че първата му поява във фитнес клубовете е отбелязана още в средата на 90-те.

Много популярни личности като Мадона, Тейлър Суифт, Натали Портман, Мила Кунис, Лив Тайлър и други поддържат стройна фигура благодарение на Body Ballet.

С помощта на балетното обучение ще оформиш стройно тяло, ще развиеш гъвкавост, ще подобриш позата си, ще развиеш пластичност и грация.

Какво включва програмата по дни:

  • Понеделник Стройни крака за красиво тяло

Включва усилена работа върху проблемните зони на краката – вътрешната част на бедрата и дупето. Тренира се на долната част на корема и се включва работа с мускулите на ръцете. Стречинг за крака, ръце, шия (проблемните зони на хората, работещи в офис).

  • СрядаБалансирано и стройно тяло

Работа за баланс на тялото и стойката. По време на тренировката участват всички мускули по тялото. Има кардио част за сваляне на теглото. Задълбочен стречинг и подготовка за шпагати. Включени са и специални упражнения за вътрешно оздравително въздействие на организма.

  • Петък Здрав гръб и плосък корем

Тренировката се провежда на пода. Въпреки, че темпото на тренировката е по-спокойно, с особенно внимание към дишането, натоварването не е по-малко, спрямо другите тренировки. Тренировката акцентира върху коремните мускули и укрепването на гръбначния стълб. Включва и упражнения за цялостно подмладяване и оздравяване на организма.

Какво ще постигнеш с Body Ballet?

Слабо, стройно тяло и атлетично тяло, без “напомпани” мускули
Добра гъвкавост и мобилност на ставите
Красива и правилна стойка
Подобряване на физическото състояните
Удовлетворение без нуждата от силно натоварване

Защо Body Ballet?

👉 Краката стават слаби и грациозни. Особено ефективни са упражненията при работа за “бричовете” и “паласките”.
👉 Мускулите на тялото и ръцете се укрепват, корема се стяга и визуално се оформят ръцете и раменете.
👉 Красив, изваян силует, мускулите на краката са издължени, а не топчести и свръх релефни.
👉 Подобрена стойка, грациозност и пластичност на движенията.
👉 Подобрява еластичността на мускулите, ставите и сухожилията, както и координацията и чувството за баланс.
👉 Body Ballet няма травматичен ефект върху мускулите, сухожилията и ставите.
👉 Занятието стимулира работата на вътрешните органи, активира кръвообращението, подмладява тялото.

Как да се запишеш за Body Ballet?

Body Ballet тренировката е само с предварително записване и се заплаща индивидуално, за всяко посещение.

За записване и повече информация, моля да се свържеш с нас на 0876121386

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

    Имена*

    Телефон*

    E-mail*

    Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

    София
    ул. „Лъчезар Станчев“ 5
    Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

    Работно време:
    Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

    концепция и дизайн