Изтанцувай излишните килограми

Изтанцувай излишните килограми

Изтанцувай излишните килограми 1132 824 Athletic

Танцът е страст. Танцът е приключение. Танцът е удоволствие. Когато човек танцува, светът около него спира да същестува. Mузиката е неговият диригент към магическото, космическото, вечното. Няма да навлизаме в подробности дали съществуват хора, на които не им харесва да танцуват, а по-скоро ще се фокусираме върху нещо друго.

Знаеш ли кое е чудесното на танците? Това, което би те накарало да се престрашиш да поразкършиш талия дори пред погледите на познати и непознати?

Да, танцът неимоверно много освобождава от стреса и проблемите на ежедневието. Да, кара те да се чувстваш превъзходно, събирайки погледите на останалите в изумление от уменията ти. Но може би най-хубавото на танца е, че човек може да изгори и излишните мазнини. Kоито така старателно са се лепнали на различни места. Хората танцуват от древни времена, когато пещерите са били наричани „уютен дом“, а ловуването се е извършвало само с копие и щит.

Всъщност голяма част от ежедневието им, или поне вечерите им, е била изпълвана от танци. Танци за отпразнуване на победа, танци за дъжд, танци за удоволствие. Атлетичните им тела се дължат не само на постоянното движение и ловуване, но и на танците.

Днес ще ти разкажем как да свалиш килограми танцувайки и да чувстваш прекрасно, дори и когато тренираш здраво. Нека започнем с няколко полезни съвети:

1. Наблюдение на храната

Преди да се впрегнеш да търсиш удобните ти танцувални обувки, имай предвид, че е хубаво да се намали приемът на калории. Ако добавиш повече калории, най-вероятно или ще поддържаш, или ще качиш килограми. Тялото ти ще изисква повече калории заради забързания метаболизъм. Tака че обърни внимание какво хапваш. Можеш да си водиш дневник, като спазваш режима и за следващите седмици.

2. Времетраене на танца

За да отслабнеш с помощта на танци, трябва да се стремиш да танцуваш по минимум 20 минути на ден, поне 4 пъти на седмица и с ускорена сърдечна честота. Звучи ангажиращо, но сме сигурни, че бързо ще свикнеш и ще ти е повече от приятно.

Съветваме те винаги да започваш с 5-минутна разгрявка и да завършваш с 5-минутен стречинг, тоест около 30 минути на ден, 4-5 пъти в седмицата. Постоянното следене на часовника не е добра стратегия, затова можеш да си навиеш аларма на мобилния телефон и да се съсредоточиш върху танците.

3. Танцови движения, които горят калории

Ключов момент в изгарянето на калории и освобождаване от излишните мазнини е да местиш цялото си тяло. Едни от най-ефективните танцови движения са стъпка с единия крак, последван от другия до него и след това в обратната посока. Ако добавиш и движения в ръцете, които стигат поне до раменете, сърцето ти ще започне стабилно да изпомпва кръв.

Можеш да правиш и джогинг в стаята, да си местиш ръцете и раменете в различни посоки – няма нужда да те вижда някой. Важното е да се движиш интензивно, да включиш цялото си тяло, и, най-вече – да се забавляваш на всяка стъпка.

Ако ти се струва всичко малко объркано и имаш нужда от помощ при създаването на програма или пък просто искаш да танцуваш с други хора или с приятели, „Атлетик Фитнес“ има решение.

Атлетик ти предлага танцувални групови тренировки, където професионален инструктор ще те навигира по прекрасната крива на танца, а докато ти си се понесъл на гребена на Zumba, салса или меренге, килограмите ти бавно, но сигурно, ще чезнат.

Готов ли си да се разкършиш с нас?

Купи карта за Атлетик Фитнес още сега, защото само с една карта получаваш достъп не само до нашите фитнес клубове, но и до всички групови тренировки:

Кликни ТУК, за да купиш своята карта

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

    Имена*

    Телефон*

    E-mail*

    Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

    София
    ул. „Лъчезар Станчев“ 5
    Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

    Работно време:
    Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

    концепция и дизайн