Как да изгорим нежеланите мазнини

Как да изгорим нежеланите мазнини

Как да изгорим нежеланите мазнини 1500 798 Athletic

Как да изгорим нежеланите мазнини

Предоставяме ти няколко съвета, които ще ти помогнат как да изчистиш мазнините от тялото си. Приложи ги в ежедневието си и наблюдавай как започва изгарянето на мазнини.

Човешкото тяло притежава забележителни адаптивни способности. Дори ако с години не си тренирал и си трупал мазнини, реално можеш да се отървеш от излишните мазнини по-бързо, отколкото си се сдобил с тях. Това означава, че все пак времето е на твоя страна!

  1. Доколко са от значение килограмите

Когато тренираш, изграждаш мускули за сметка на мазнините и това е една от причините да не се водиш толкова от килограмите. Това, което виждаш в огледалото, е по-важно от това, което посочва кантарът.

Ако тренираш усилено и се храниш правилно, може да натрупаш пет килограма мускулна маса и да свалиш още толкова мазнини. Какво ще ти покаже кантарът – че тежиш пак толкова. Затова е по-важно как се чувстваш и как ти стоят дрехите.

  1. Постепенно намали калориите

Ако искаш да загубиш мазнини, не прави резки съкращения на калории. Това ще постави тялото ти в режим на глад, ще намали метаболизма ти и ще затрудни изгарянето на мазнините.

За да предотвратиш забавянето на метаболизма и да помогнеш на тялото ти да изгаря мазнини с оптимална скорост, прави малки намаления на калории всяка седмица.

  1. Варирай приема на калории

Това е друг начин да надхитриш тялото си и да продължиш да губиш телесни мазнини, без да забавяш метаболизма си.

Като променяш приема на калории на всеки няколко дни, вместо да ядеш точно същото количество калории всеки ден, дръж механизма на глад в проверка и продължи да изгаряш мазнини.

  1. Тежести по време на тренировка

Тренирай като извадиш тялото си от зоната му на комфорт. Тренировките с тежести изгарят калории. Проучванията показват също, че за разлика от аеробните упражнения, тренировките с тежести увеличават продължителността на горенето на калории в покой до 39 часа след тренировката.

В допълнение, колкото повече мускули има тялото ти, толкова повече калории изгаряш всеки ден.

Дори ако целта ти е единствено топене на телесни мазнини, трябва да тренираш с тежести. Така ще се предпазиш от загубата на мускулна маса.

Ако загубиш мускулна маса, метаболизмът ти ще се забави и ще противодейства на усилията ти за загуба на мазнини. Това ще те превърне в човек с „кльощава мазнина“. Имай предвид, че дори човек, който е с анорексия, може да има висок процент телесни мазнини.

  1. Прави интервални тренировки с висока интензивност

Прави упражнения с висока интензивност и с кратки периоди на почивка.

Резултатът е по-добри резултати за по-малко време.

Един от любимите ни методи е скачането на въже. Първо загрей, а след това скачай с максимална бързина 10-20 секунди, последвано от половин минута бавно скачане.

Винаги загрявай преди интервални упражнения. Ако не си в най-добрата си форма, започни с кардио с ниска или умерена интензивност.

  1. Яж повече мазнини

Консумацията на достатъчно добри мазнини ще ти помогне да загубиш мазнини, да изградиш мускули и да се възстановиш по-бързо от тренировките си. Добрите мазнини също имат безброй ползи за здравето, включително и за сърцето ти.

А кои мазнини са „добри“ мазнини? Полиненаситените (особено омега-3), които се съдържат в рибата и ядките, както и мононенаситените – във фъстъчено масло, зехтина, яйчните жълтъци и рибеното масло.

  1. Нужните въглехидрати

Вниманието, фокусирано върху диетите с ниско съдържание на въглехидрати, създаде различни мнения сред хората относно приема на въглехидрати. На която и страна да си, общото мнение е, че намаляването на приема на въглехидрати, особено захар и нишестета – помага при топенето на мазнини.

Нужните въглехидрати, които консумираш, трябва да идват от източници като овесени ядки и зеленчуци.

Времето на приема на въглехидрати също влияе върху изгарянето на мазнини. Препоръчваме да намалиш приема им до 15:00 ч. Консумирай по-голямата част от въглехидратите си сутрин и около времето на тренировките ти.

  1. Увеличи протеина си

Увеличаването на приема на протеини ще засили метаболизма ти и ще ти помогне да поддържаш мускулната си маса. Всичко това помага при изгаряне на мазнини. Всъщност тялото ни изгаря повече калории, когато ядем протеин, отколкото когато усвояваме мазнини или въглехидрати.

  1. Яж по 6 пъти на ден, а не 2-3 пъти

Това ще гарантира, че снабдяваш тялото си с хранителните вещества, необходими за изграждане на мускули и изгаряне на мазнини.

Скоростта на метаболизма ти в покой ще се увеличи. Това също ще попречи на тялото ти да преминава в режим „гладуване“, което може да се случи, когато между храненията изтече твърде много време.

Ако това се случи, тялото ти ще започне да изгаря мускулите за енергия и да увеличава запасите от телесни мазнини, както и да забави метаболизма ти. Това е точно обратното на това, което искаш да се случи.

Не бъди човекът, който се оплаква от с своята ситуация, но никога не прави нищо, за да я подобри. Не се радвай на статуквото да бъдеш нещастен. Сега използвай тези знания, за да предприемеш действия!

Ако се нуждаеш от професионално мнение и допълнителна мотивация, заповядай на място, за да се посъветваш с нашите професионални треньори напълно безплатно. Цените на услугите ни са достъпни, както можеш да се обедиш тук.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн