Как да съчетаем тренировките с диета

Как да съчетаем тренировките с диета

Как да съчетаем тренировките с диета 1024 683 Athletic

Как да съчетаем тренировките с диета

 

Ще ти покажем няколко стъпки за комбиниране на упражнения със здравословно хранене

Когато решават дали да са на диета или да тренират за по-здравословен начин на живот, много хора се стремят да се хранят по-здравословно като първата стъпка към благоприятен начин на живот. Въпреки това, упражненията са също толкова важни за тялото ти, колкото и диетата и имат много ползи за здравето. Например намаляване на риска от сериозни заболявания като рак и инсулт, както и подпомагане на съня и контролиране на теглото.

Тренирай редовно

За да комбинираш упражненията със здравословното хранене, трябва да намериш  онази комбинация от упражнения, която е подходяща за теб. Има много начини за поддържане на формата и здравето – от разходки, посещение на фитнес, до спортуване на открито.

Например, ако избереш да посещаваш групови тренировки – йога, Zumba, функционални тренировка и др., ще имаш възможност да общуваш и да се срещаш с нови хора, да научиш нови техники и съвети как да подобриш резултатите си.

Редовното трениране  означава, че ще можеш да си позволиш от време на време любимите ти лакомства, без да имаш угризения, защото ще си добре подготвен да поддържаш теглото и начина си на живот.

Мини на диета, която да подпомага тренировките ти

Храната, която ядеш, може да допълни режима ти с упражнения. Важно е да вземеш предвид тренировките си, когато планираш храненията. Например, постно говеждо месо, риба тон, пълнозърнести храни и млечни продукти са пълни с протеини, които могат да помогнат за насърчаване на мускулната маса и да помогнат за възстановяването на тялото ти след тренировка.

Яж преди и след упражнения

Важно е също да не забравяш за диетата си, когато започнеш да спортуваш, тъй като храненето преди и след тренировка е жизненоважно, за да си в най-доброто си здраве и да позволиш на тялото си да се възстанови. Плодовете и зеленчуците, като бананите например, са идеални за закуска преди тренировка, тъй като съдържат бавно освобождаващи се въглехидрати, които са в състояние да ти дадат нужната енергията.

Създай си план за диета

Трябва също така да си създадеш план за диетата, ако искаш да имаш здравословен начин на живот, тъй като това ще ти помогне да продължиш напред и дори да следваш напредъка си през цялото време. Трябва да планираш храненията си ежедневно, за да си гарантираш, че храната съдържа правилните съставки. Постави си цели, към които да се стремиш, ако искаш да комбинираш правилно диетата си с тренировките.

 

Ние, екипът на Атлетик Фитнес, можем да ти помогнем правилно да съчетаеш тренировките и диетата си, като изготвим индивидуална програма за теб. Може да се свържеш с нас тук.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн