loader image

Тренировки за мускули

Тренировка за: Цяло тяло

Интервална тренировка за цялото тяло без екипировка.

30 минутна интензивна тренировка за цялото тяло по програмта 30:30 – 30 секудни упражнения и 30 секунди почивка.Тренировка за: Цяло тяло

Тренировка за всички мускулни групи.

30 минутна тренировка за оформяне на тялото. Включва упражнения за всички мускулни групи. Използват се ластици или тежести или собствено тегло.Силова тренировка

Тренировка с тежести за цяло тяло

30 минутна тренировка с упражнения за цялото тяло. Вместо тежести, можете да изполвате бутилки с вода.Кръгова тренировка

Кръгова тренировка за крака.

30 минутна тренировка за крака.Tренировка за цяло тяло

Основни упражнения за покачване на мускулна маса – за цялото тяло

Серия от упражнения за сила и мускулна маса. Полезни инструкции за начинаещи и насоки за оптимално постигане на резултати в домашни условия.
Tренировка за цяло тяло

Тонизираща тренировка за цялото тяло

30 минутна тренировка за натоварване и раздвижване на основните мускулни групи.
Комбинирана тренировка

Комбинирана тренировка за трицепс, рамо и крака
30 минутна тренировка за оформяне на мускулите – трицепс, рамо и крака.
Тренировка за крака

Тренировка за крака без екипировка
30 минутна тренировка с фокус стягане и оформяне мускулите на краката.
Тренировка за горна част
Оформяне на горна част на тялото

30 минутна тренировка за горна част на тялото с тежести.

Форма за абониране

Бъди Крачка Пред Другите!

Абонирай се за специалните ни оферти и бъди сред първите клиенти на Атлетик Уестпойнт!

    Затвори