На Фитнес през есента

На Фитнес през есента

На Фитнес през есента 1600 1066 Athletic

На Фитнес през есента

 

Есента предоставя прекрасни условия за спорт и е един от най-подходящите моменти за поставяне на фитнес целите ти.

След високите вибрации на лятното настроение есента настъпва плавно и е точният момент, когато е добре да събереш мислите си и да фокусираш вниманието си към предстоящите цели. Това е времето, когато е добре да се замислиш за последиците от лятото върху фигурата ти и да се подготвиш психически за здравословната си рутина. Казваме рутина, защото превръщайки тренировките в част от твоя седмичен график, ще имаш видими и дълготрайни резултати.

Не отлагай за зимата или за след празниците защото е лесно да изпуснеш акумулираната енергия от слънчевите дни или с две думи – да те домързи. Отлагането както знаем от опит, не води до решаване на задачите, а по-скоро до опасност от нереализирането им. Запази стегнатото тяло от летните разходки и тонуса си. Готов ли си за есенните си тренировки? Ние ще ти помогнем да се мотивираш.

Как да започнеш есенна фитнес рутина, към която да се придържаш

Есента ти предоставя възможността да зададеш рутина, която ще ти помогне да минеш по здравословен начин през празниците и през новата година. Късната есен и зимата предлагат много примамливи условия да останеш на закрито: по-кратки дни, много празници и изкушаващи лакомства. Заради това е много важно още преди празниците да засилиш скоростта и да минеш през първия период, в който се влиза в режим на тренирането. Може да си представиш, че се качваш по хълм и трудното ще е най-вече в началото, докато го изкачиш. След това ще се движиш по инерция надолу.

Намери своето ЗАЩО

Задай си въпроса ЗАЩО! Защо искаш да тренираш? Защо искаш да отслабнеш? Защо да го отлагаш повече? Отговори си и ще видиш колко много причини ще откриеш, за да започнеш. Много е важно да откриеш собствената си мотивация и да се надъхаш. Но най-важното от всичко е да пристъпиш към действие, след като си направиш план първо.

Задай ясни и достижими цели и начини за постигането им

Сега е времето, когато трябва да седнеш с лист и химикал и да опишеш с думи как ще стигнеш до желания резултат. Мисли за пълната картина, представи си как искаш да изглеждаш и повярвай, че това е възможно, но зависи само от теб. За да стигнеш до целта, трябва не само да си я представиш, а да отбележиш стъпките. Само така ще можеш да се движиш към целта, без да се отклоняваш. Визуализирай как ще се чувстваш, когато видиш как тялото ти се отблагодарява за това, че си се погрижил за него.

Ако целта ти е да се предизвикаш с нови тренировки и по-голямото ти „защо“ е да се чувстваш по-енергични и силни, избери основни етапи и методи за поддръжка, които се приравняват с цялата картина.

Направи си снимка преди да започнеш и всеки месец се снимай в същата поза и на същото място, за да видиш резултатите и да поддържаш мотивацията си.

Намери партньор за отчетност

Намирането на приятел, с който да започнеш новата си фитнес рутина, ще ти помогне. Нека си признаем: по-вероятно е да се придържаш към нещо, когато някой друг разчита да се появиш. Виж дали има някой в живота ти, с когото можеш да се запишеш, за да се срещате поне веднъж седмично и да имате определен ден, време и активност. През останалата част от седмицата можете да тренирате независимо какво изберете, но наличието на този зададен план всяка седмица ще ви помогне да го следите. Може би това е каране на колело всяка неделя или бягане във вторник сутринта.

Дори ако не можеш да намериш някой, който да спортува с теб, все пак можеш да се възползваш от това да кажеш на някого за твоите планове. Независимо дали става въпрос за твоя съпруг, братя и сестри, приятел, колега: вербализирането на новите ти фитнес цели ще ти помогне да бъдеш отговорен. По-трудно е да изоставиш целите си, след като ги направиш публично достояние, а подкрепата също помага.

Красотата на това да се освободиш от всичко натоварващо и старо

Научи се да освобождаваш съзнанието си от всичко, което те е спирало да се развиваш и да дишаш свободно. Есента с красивите си цветове ни показва точно колко е красиво да пуснем всичко старо да си отиде от нас и да погледнем позитивно напред. Остави зад себе си притеснението, съжалението и тъгата и погледнете на всеки ден като приключение. Потвърди всичко добро в живота ти и знай, че той може да бъде още по-прекрасен, ако миналите неща не те спъват.

Празник на есента

Ябълки, сладки картофи, смокини и тикви изобилстват! Съдържанието на ябълки с високо съдържание на фибри помага за намаляване на холестерола. Тиквите и сладките картофи са пълни с витамин Е и с ниско съдържание на калории. Смокините съдържат фибри и калий, което ги прави здрава закуска, спомагаща за предотвратяване на мускулни крампи. Вземи няколко в чантата си за фитнес. Не забравяй за последните реколти на местните домати, праскови и сливи.

Времето все повече се застудява и заедно с работната рутина, това е идеалното време на годината да се върнеш към рутината за трениране и да си поставиш някои фитнес цели. Ползите от упражненията са широкообхватни – от подобрено психично здраве до по-малък риск от сериозни заболявания. Не забравяй, че това е един от начините за борба със заседналия начин на живот.

Тренирай неограничено фитнес във всичките ни 11 фитнес клуба, ползвай 2 часа безплатен паркинг за клубовете в МОЛ-овете, душ и Wi-Fi срещу 40 лв. с Месечна карта. Не отлагай, а направи стъпка към доброто здраве още сега.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

Работно време:
Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

концепция и дизайн