loader image

Тренировка за: Цяло тяло

Интервална тренировка за цялото тяло без екипировка.

30 минутна интензивна тренировка за цялото тяло по програмта 30:30 – 30 секудни упражнения и 30 секунди почивка.Тренировка за: Цяло тяло

Кръгова тренировка за цялото тяло с ластици.

25 минутна тренировка с ластици за оформяне на цялото тяло. Могат да се използват гирички, бутилки с вода или собствено тегло.Тренировка за: Цяло тяло

Тренировка за всички мускулни групи.

30 минутна тренировка за оформяне на тялото. Включва упражнения за всички мускулни групи. Използват се ластици или тежести или собствено тегло.Тренировка за: Горна част

Високоинтензивна тренировка за горна част – корем, талия и кръст.

30 минутна тренировка за напреднали. Силови упражнения с висок интензитет за горна част на тялото и фокус на корем, талия и кръст.Тренировка за: Цяло тяло

Стягане и оформяне на цялото тяло.

30 минути с 9 интензивни упражнения за моделиране на цялото тяло.Тренировка: Табата

Табата с 6 интервала от упрежнения.

30 минути с 6 цикъла Табата за интензивна тренировка на цялото тяло.Тренировка: HIIT

40 минутна високоинтензивна интервална тренировка за цялото тяло. Постига се изгаряне на голямо количество мазнини.Тренировка: Стил Тоник

50 минутна тренировка за цялото тяло в ритъма на динамична и зареждаща музика.Тренировка: Табата

Табата с фокус на бедрата и корема

30 минутна интензивна тренировка по Табата. Тренировката е фокусирана върху работа за стягане на бедрата и корема.Тренировка: Табата

Табата с 4 интервала от упражнения.

30 минутна тренировка по Табата за цялото тяло.Тренировка: Табата

Табата подходяща за начинаещи

30 минутна тренировка по Табата – високоинтензивна интервална тренировка за изгаряне на колории.Функционална тренировка

Функсионална тренировка за ръце и крака.

30 минутна тренировка с хореография от упражнения в ритъма на музиката. Тренировката е за ръце и крака със собствено тегло.Функционална тренировка

Функсионална тренировка за корем.

30 минутна тренировка от упражнения за корем в синхрон с музиката. Интензивната хореография е насочена към стягане и оформяне на корема.FIT

Функционална тренировка за цялото тяло.

30 минутна функционална тренировка за цялото тяло без екипировка. Включва кардио и силови упражнения със собствено тегло.FIT

Функционална тренировка за крака, ръце, корем и талия.

30 минутна функционална тренировка, включваща кардио и упражнения за крака, ръце, корем и талия.FIT

Функционална тренировка за цялото тяло.

30 минутна функционална тренировка за цялото тяло без екипировка. Включва кардио и силови упражнения със собствено тегло.FIT

Функционална тренировка за цяло тяло с фокус вътрешна част на бедрата и корем

30 минутна функционална тренировка, включваща кардио и упражнения с фокус на бедрата (стягане на вътрешна част) и корем.FIT

Функционална тренировка тип Табата за цялото тяло.

30 минутна функционална тренировка за цялото тяло с кардио и силови упражнения със собствена тежест.Силова тренировка

Тренировка с тежести за цяло тяло

30 минутна тренировка с упражнения за цялото тяло. Вместо тежести, можете да изполвате бутилки с вода.Кръгова тренировка

Кръгова тренировка за крака.

30 минутна тренировка за крака.Animal Walk

Тренировка тип Animal Walk – Животинско ходене.

30 минутна тренировка, натоварваща цялото тяло. Изпълняват се 12 основни упражнения от стила Животинско ходен.Интензивна тренировка

Интензивна тренировка за цялото тяло само с две упражнения.

30 минутна интензивна тренировка за цялото тяло. Изпълняват се вариациите на две основни упражнения – напад и катерач.

Форма за абониране

Бъди Крачка Пред Другите!

Абонирай се за специалните ни оферти и бъди сред първите клиенти на Атлетик Уестпойнт!

    Затвори