loader image

Оформяне на тяло

Тренировка за: Цяло тяло

Интервална тренировка за цялото тяло без екипировка.

30 минутна интензивна тренировка за цялото тяло по програмта 30:30 – 30 секудни упражнения и 30 секунди почивка.Тренировка за: Цяло тяло

Кръгова тренировка за цялото тяло с ластици.

25 минутна тренировка с ластици за оформяне на цялото тяло. Могат да се използват гирички, бутилки с вода или собствено тегло.Тренировка за: Цяло тяло

Тренировка за всички мускулни групи.

30 минутна тренировка за оформяне на тялото. Включва упражнения за всички мускулни групи. Използват се ластици или тежести или собствено тегло.Тренировка за: Горна част

Високоинтензивна тренировка за горна част – корем, талия и кръст.

30 минутна тренировка за напреднали. Силови упражнения с висок интензитет за горна част на тялото и фокус на корем, талия и кръст.Тренировка за: Цяло тяло

Стягане и оформяне на цялото тяло.

30 минути с 9 интензивни упражнения за моделиране на цялото тяло.Тренировка: Табата

Табата с 6 интервала от упрежнения.

30 минути с 6 цикъла Табата за интензивна тренировка на цялото тяло.Тренировка: HIIT

40 минутна високоинтензивна интервална тренировка за цялото тяло. Постига се изгаряне на голямо количество мазнини.Тренировка: Стил Тоник

50 минутна тренировка за цялото тяло в ритъма на динамична и зареждаща музика.Тренировка: Табата

Табата с фокус на бедрата и корема

30 минутна интензивна тренировка по Табата. Тренировката е фокусирана върху работа за стягане на бедрата и корема.Тренировка: Табата

Табата с 4 интервала от упражнения.

30 минутна тренировка по Табата за цялото тяло.Тренировка: Табата

Табата подходяща за начинаещи

30 минутна тренировка по Табата – високоинтензивна интервална тренировка за изгаряне на колории.Функционална тренировка

Функсионална тренировка за ръце и крака.

30 минутна тренировка с хореография от упражнения в ритъма на музиката. Тренировката е за ръце и крака със собствено тегло.Функционална тренировка

Функсионална тренировка за корем.

30 минутна тренировка от упражнения за корем в синхрон с музиката. Интензивната хореография е насочена към стягане и оформяне на корема.FIT

Функционална тренировка за цялото тяло.

30 минутна функционална тренировка за цялото тяло без екипировка. Включва кардио и силови упражнения със собствено тегло.FIT

Функционална тренировка за крака, ръце, корем и талия.

30 минутна функционална тренировка, включваща кардио и упражнения за крака, ръце, корем и талия.FIT

Функционална тренировка за цялото тяло.

30 минутна функционална тренировка за цялото тяло без екипировка. Включва кардио и силови упражнения със собствено тегло.FIT

Функционална тренировка за цяло тяло с фокус вътрешна част на бедрата и корем

30 минутна функционална тренировка, включваща кардио и упражнения с фокус на бедрата (стягане на вътрешна част) и корем.FIT

Функционална тренировка тип Табата за цялото тяло.

30 минутна функционална тренировка за цялото тяло с кардио и силови упражнения със собствена тежест.Силова тренировка

Тренировка с тежести за цяло тяло

30 минутна тренировка с упражнения за цялото тяло. Вместо тежести, можете да изполвате бутилки с вода.Кръгова тренировка

Кръгова тренировка за крака.

30 минутна тренировка за крака.Animal Walk

Тренировка тип Animal Walk – Животинско ходене.

30 минутна тренировка, натоварваща цялото тяло. Изпълняват се 12 основни упражнения от стила Животинско ходен.Интензивна тренировка

Интензивна тренировка за цялото тяло само с две упражнения.

30 минутна интензивна тренировка за цялото тяло. Изпълняват се вариациите на две основни упражнения – напад и катерач.Tренировка за цяло тяло

Основни упражнения за покачване на мускулна маса – за цялото тяло

Серия от упражнения за сила и мускулна маса. Полезни инструкции за начинаещи и насоки за оптимално постигане на резултати в домашни условия.
Tренировка за цяло тяло

Тонизираща тренировка за цялото тяло

30 минутна тренировка за натоварване и раздвижване на основните мускулни групи.
CrossFit тренировка за цялото тяло

Кросфит тренировка с 2 комплекса от упражнения за стягане и оформяне на цялото тяло.
Тренировка за крака

Тренировка за крака без екипировка
30 минутна тренировка с фокус стягане и оформяне мускулите на краката.
Тренировка за цяло тяло

Интензивна тренировка за стягане и оформяне
20 минутна тренировка от 7 упражнения за цялото тяло.
Пилатес

Пилатес за начинаещи
30 минутна пилатес тренировка за цялото тяло с кратко теоретично въведение.
Тренировка за корем

Комбинирана тренировка за корем

30 минутна тренировка за корем с включена кардио част.
Тренировка за горна част
Оформяне на горна част на тялото

30 минутна тренировка за горна част на тялото с тежести.
Тренировка за цяло тяло

Кондиционна тренировка за цялото тяло
20 минутна тренировка за цялото тяло – стягане, оформяне и тонизиране.
Комбинирана тренировка

Комбинирана тренировка за трицепс, рамо и крака
30 минутна тренировка за оформяне на мускулите – трицепс, рамо и крака.
Високоинтензивна тренировка

Кратка високоинтензивна тренировка за цялото тяло

15 минутна тренировка за изгаряне на мазнини и стимулиране на мускулите на цялото тяло.
Тренировка за корем

Стягане на кормни мускули
30 минутна тренировка за стягане и оформяне на корем и талия.
HIIT

HIIT тренировка за крака и корем
30 минутна високоинтензивна тренировка за стягане и оформяне на крака и корем.
Стягане/Отслабване

16 упражнения за цялото тяло за начинаещи
Демонстрация на 16 упражнения за стягане и оформяне на цялото тяло.

Форма за абониране

Бъди Крачка Пред Другите!

Абонирай се за специалните ни оферти и бъди сред първите клиенти на Атлетик Уестпойнт!

    Затвори