Планове за хранене и трениране, здравословен начин на живот, или просто – баланс, Част 3

Планове за хранене и трениране, здравословен начин на живот, или просто – баланс, Част 3

Планове за хранене и трениране, здравословен начин на живот, или просто – баланс, Част 3 2459 1641 Athletic

Баланс

От Пламен Христов

Не се стресирайте, спрете да се притеснявате дори за десерта или алкохола!!! (последното казвам с някои условности и ясното съзнание, че ще се намерят хора, които доста фриволно ще приемат думите ми, но въпреки това, искам да го дам като краен пример за онова, което ще обясня в следващите редове). Вместо това научете какво всъщност означава да загубиш мазнини или да натрупаш килограми мускули, за да можете да изградите по-здравословни планове за хранене и това да включва ядене на това, което обичате.

Мисля, че всичко това трябва да се основа на принципа на равновесие и реализъм, така че да не губите времето си и още по-малко да рискувате здравето си в опити да бъдете все по-добри. Няма значение дали сте професионален билдър или любител на филми от дивана, или се намирате някъде между тези крайни позиции – всички ние се нуждаем от БАЛАНС!

Вашата цел е да направите необходимото, за да промените тялото си толкова, че да е наистина полезно. Нищо не е задължително! Това може да бъде толкова просто!!!

Вземете полезното и доброто и премахнете лошото.

Това може да включва твърдостта на диетите, които не можете да издържате например. Чувал съм за диети, които категорично изключват хранене късно вечер, както и за тренировки, които смазват емоционално трениращите…!? На кого, за Бога му трябва това и какво го налага!

Правете всичко възможно, за да тренирате упорито, страстно и безмилостно, дори ако искате това, но ако пропуснете някоя тренировка или часа за хранене…, не се самобичувайте за това. Направете пропуснатото в първия възможен момент!

Задачата ви е да дадете приоритет на вашето здраве, но не непременно да бъдете съвършени с него, особено по време на празниците. Хората, с които прекарвате времето си, и спомените, които създавате, често пъти са повече от всяка тренировка! Това не е извинение или липса на ангажираност към вашата форма. Всеки, който мисли така,  само разпространява отровата на собствената си несигурност, страхове и не-знание. 

Ако някой е направил своя избор да остане в строг режим – чудесно. Той също вероятно мисли за своето здраве и е наистина здрав, и аз уважавам неговия избор! Това, обаче, не означава, че трябва да е вашият!

Уловете онази част от мислите си, която ви помага да постигнете баланс и спокойствие. В крайна сметка това вероятно ще доведе до по-голяма последователност, по-добри тренировки и подобрено спазване на диетата. Това се случва, когато имате свобода – наслаждавайте се на всяко свободно действие насочено към вашето усъвършенстване. Вашите тренировки и хранителни навици са приоритет, не тежко крепостно задължение…! И, ако искате наистина да започнете нещо съществено и полезно, но трудно все пак…, то намерете го и започнете с реалистичен подход и възможни за вас усилия. Постепенно влагайте още и още и резултатът ще дойде! Кога ли…еее, аз не съм ясновидец. Всъщност ясновидството няма да свърши работа защото ще ви лиши от нещо много съществено… – от крачките по вашия път.

Важен е пътят и движението по него. Не толкова преодолените върхове, а сърцатите крачки…!

Тялото ви има нужда точно от това…

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

Имена*

Телефон*

Компанията, в която работите

E-mail*

Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

София
ул. „Лъчезар Станчев“ 5
Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

+359 889 140 264
office@athletic-bg.com

Заявка на фактура: invoice@athletic.bg

Общи Условия

Работно време:
Понеделник – петък: 08:30 – 17:30 ч.

концепция и дизайн