УРЕДЪТ Е ПОДХОДЯЩ ЗА:

Упражнение „Гребане“.

ИЗПОЛЗВА СЕ ЗА:

Оформяне на цялото тяло.

ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА УПОТРЕБА:

2 серии по 15 повторения с почивка между тях.

КАК ДА ИЗБЕРЕШ ТЕЖЕСТТА:

Последните 1-2 повторения трябва да бъдат изпълнени с максимално усилие.

Гребане
Уред: Rowing Machine

Тренирай „Гребане“ уверено с програмата „Лесно начало“ на Атлетик Фитнес!

Изпълнявай упражнението с контролирано и умерено темпо. Не забравяй, че тежестта се определя индивидуално. Единственото условие е последните 1-2 повторения да бъдат направени с максимално усилие от твоя страна.

За отслабване се препоръчват по-малко серии, с повече повторения с ниска тежест и контролирано темпо.

За оформяне на мускули се препоръчват повече серии, по-малко повторения с умерена и оптимална тежест.

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

    Имена*

    Телефон*

    E-mail*

    Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

    София
    ул. „Лъчезар Станчев“ 5
    Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

    Работно време:
    Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

    концепция и дизайн