Съвети за хранителен режим за влизане във форма

Съвети за хранителен режим за влизане във форма

Съвети за хранителен режим за влизане във форма 800 533 Athletic

Трудиш се здраво всеки ден в залата, качваш тежестите и се потиш като в парна баня по време на кардиото?

Въпреки че това е изключително необходимо за желаните резултати и крайния успех, към който се стремиш, за съжаление не е достатъчно, за да свалиш мазнините, които желаеш.

Дори и да тренираш всеки ден по 1 час, ако през останалите 14-15 активни часове се „награждаваш“ с мазен чипс или пиеш бира с бургер за вечеря, резултатите ще са все така химерни.

Хранителният режим е повече от съществена част по пътя за увенчаване на усилията ти с успех. Той може да бъде определен като гръбнака на целия ти план – основата за здраво и стегнато тяло.

 

Различните известни личности в областта на световния фитнес определят хранителния режим, като по-важен дори от самите тренировки. Средните стойности в процентно изражение варират между 60 и 80%. Това неминуемо ни води към извода, че без хранителен режим (или диета), нещата просто няма как да се случат.

Безспорен факт е, че някои хора имат по-бърз метаболизъм от други, но повечето го ползват, като оправдание. Ако твоят не е бърз, това е защото не си се опитал да го забързаш, а това става с по-чести хранения и с тренировки.

Днешната тема, обаче, се фокусира на диетата. И тук не говорим за безумните глупости, като консумация на грейпфрути и портокали за месец – това е не само нелепо, но и много нездравословно.

Универсална формула за успех, разбира се, няма, но пък ние можем да очертаем няколко съвети, които със сигурност помагат в безмилостната борба с мазнините.

1. Хапвай поне 1 грам протеин на всеки 2 кг. тегло на ден.

Ако приемът на протеин ти е прекалено нисък, освен че можеш да загубиш мазнини, шансът да изгориш и много мускули е доста голям. Ако тежиш 80 кг., препоръчителният прием на протеини трябва да е 40 грама на ден.

2. При сваляне на тегло е важно приемът на въглехидрати да е от нисък до среден.

Ниските стойности са средно около 100 грама въглехидрати дневно, а средният е около 150 грама въглехидрати на ден. Препоръчително е да редуваш дните с нисък и среден прием, за да поддържаш нивата на енергия с високи октанови числа. Добри, богати на фибри, въглехидрати са пълнозърнестият хляб, овесените ядки, оризът и картофите.

3. Пий между 3,5 л. и 4 л. вода на ден.

Това ще те поддържа здрав и хидратиран. Въпреки че доста хора разчитат на нискокалорични, подсладени напитки по време на такъв режим, добрата стара вода трябва да ти е основното гориво.

Когато говорим за хранителен режим, е важно да се предпазим от лукавите „братовчеди на дявола” – навиците и изкушенията.

Най-предизвикателното нещо е да се разработи нов навик, за да си приготвяш храната вкъщи и да я взимаш със себе си в офиса. Добрата новина е, че само първата седмица е трудна, а след като влезеш в руслото, нещата стават значително по-лесни.

 

Когато говорим за изкушения, имаме две чудесни препоръки, които да ти поддържат духа.

1. Направи си снимка, когато започваш, за да поддържаш мотивацията си и наблюдавай как се трансформираш след седмица-две.

2. Планирай си едно изкушение през седмицата – може би най-добрата идея е това да се случи в неделя, за да си зареден за предстоящата седмица. Изкушението може да бъде пица, чипс, бира, понички или каквото си поискаш! Не забравяй, че трябва да е едно ястие, а не цял ден, изтъкан от изкушения.

Ако все пак ти се струва объркано или предизвикателно всичко това, можеш да се обърнеш към персонален треньор или фитнес инструктор на Атлетик Фитнес. Той с удоволствие ще ти помогне за съставянето на хранителен режим и/или тренировъчен план и ще те мотивира да продължаваш да се бориш за постигането и задържането на целите си.

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от АТЛЕТИК

Вашето Име*

Телефон*

Фирмата, в която работите

И-мейл *

КОНТАКТИ ЦЕНТРАЛЕН ОФИС АТЛЕТИК

София
ул. Лъчезар Станчев 5
(Sopharma Business Towers)

Работно време:
Понеделник – Петък / 08:30 – 18:00

концепция и дизайн