Упражнения, подходящи за двойки

Упражнения, подходящи за двойки

Упражнения, подходящи за двойки 626 417 Athletic

Упражнения, подходящи за двойки

Упражненията с любимия човек, които ще ти помогнат да постигнеш повече както за здравето си, така и за връзката ви

Може би не си се замислял, но тренировките по двойки са много сплотяващи и изграждащи. Така или иначе прекарваш една голяма част от времето си с любимия човек, какво ще кажеш това време да е продуктивно както за връзката ви, така и за здравето ви? Ползите са повече отколкото си мислиш.

В тази статия ще споделим с теб няколко упражнения, които можеш да правиш с твоя любим човек. Това са забавни и сплотяващи начини да тренирате заедно като двойка, и да постигате поставените фитнес цели.

Защо е добре да тренирате като двойка?

  1. Заедно ще постигнете фитнес целите си

Когато тренирате като двойка можеш да си сигурен, че това ще бъде много по-мотивиращо. Така ще бъдете по-устремени и по-лесно ще постигате фитнес целите си. Възможно е единият от вас да не може да направи дадено упражнение сам. Може да имате нужда от това, някой от вас да наблюдава дали другият изпълнява упражненията правилно. В същото време, знаеш, че винаги до теб е твоята половинка, която те разбира и подкрепя.

  1. Тренировките ще са много по ефективни

Вероятно ти се е случвало по време на твоята тренировка да се откажеш. Или пък да загубиш ритъм и да не си особено ефективен от даден момент нататък. Когато имаш подкрепа от любимия човек, ще бъдеш окуражен да продължиш, въпреки трудностите. Ще видиш, че можеш да постигнеш много повече, отколкото си предполагал. 

Хората сме устроени така, че винаги, когато работим в екип, постигаме повече. Когато тренираш с твоя партньор можеш да му дадеш добър тласък, дори ако тепърва започва да спортува. Можете, също така, да си устроите малко състезание помежду си, ако имате състезателен дух.

  1. Връзката ви ще процъфтява

Когато се справяте с трудностите заедно и когато постигате целите си заедно, вие изграждате още по-стабилна връзка помежду си. Споделете това пътуване в изграждането на перфектното тяло заедно. Доказано е, че двойките са много по-сплотени, когато преодоляват препятствия и си помагат.

Освен това, когато правите същите упражнения или движения като другия, проявявате поведение, известно като невербална мимикрия. Имитирането на същите физически движения ще се пренесе върху емоционалната ви близост и ще ви помогне да станете още по-близки.

Следва да ви покажем и няколко упражнения, които можете да правите заедно с вашия любим човек.

Упражнения за двойки, които можете да практикувате

  1. Лицеви опори (Push Up Reach)

Изтласкването е наистина чудесно упражнение, при което доминират мускулите на гърдите и трицепсите. Макар че обикновено са самостоятелно движение, няма нищо по-хубаво от това да се забавлявате с партньора си и да добавите допълнително предизвикателство.

Уверете се, че и двамата правите лицеви опори с лице един към друг. Изпълнявайте варианти на лицеви опори, които са подходящи за вашето ниво – стандартни, на пръсти или на колене и др. След това всеки от вас може да протегне ръката си и да се поздравите. Последвано от нова опора и поздравяване с другата ръка.

С това упражнение работите върху синхронизирането на движенията си и определянето на времето за изтласкване, така че и двамата да сте готови да дадете петица на другия по едно и също време.

  1. Набирания с тежести

Изпълнявайте преса с тежести, като единият от двама ви лежи на гърба на другия. Лежащият може да намали  съпротивлението, като постави краката си на пода или дори седне на горната част на гърба. За по-малко усъвършенстван метод, просто приложете равномерно съпротивление зад всяко рамо по време на пълна или клекнала преса. През цялото време поддържайте права линия между стъпалата (или коленете) и врата и избягвайте разгъването на лактите.

  1. Руски усуквания

Седнете гръб към гръб, с прав ъгъл в коленете и бедрата. Дръжте стъпалата и коленете заедно, а петите заземени. Дръжте гърдите изправени, раменете назад и тежестта пред горната част на коремните мускули, за да принудите въртенето на торса, а не движението само на ръцете (което не въздейства на косите мускули). Дръжте краката си във въздуха и предавайте медицинска топка помежду си, като се усуквате на едната страна, а след това на другата. Това е чудесно упражнение, което ще накара сърцевината на вашите коремни мускули да гори.

  1. Squat and Throw

Тук отново ще ви трябва медицинска топка или друга удобна за подаване тежест. Дръжте топката, докато клякате. След изправяне, хвърлете топката към партньора си. Партньорът ви трябва да хване топката, докато кляка.

Ключът е да използвате движенията си в клека, за да помогнете при хвърлянето и улавянето. Когато се изправяте, коленете ви вече трябва да са сгънати, което ви дава необходимата сила за добро и силно хвърляне. 

По същия начин и когато хващате топката по средата на клякането. Коленете ви също трябва да са сгънати, само че този път ще се движите в клек.

Това е забавно упражнение, което можеш да правиш с партньора си и което ще работи не само за мускулите на краката, но и за координацията ви.

И така, готови ли сте да се захванете за работа? Здравите и красиви тела изискват усилие, но с любимия човек ще е много по-лесно и забавно. Ако имате нужда от насоки, нашите треньори са тук, за да ви помогнат. Очакваме ви!

 

По-здрави,

Екипът на Атлетик Фитнес

Оставете отзив

Абонамент за новини и промоции

сега може да научавате първи за нашите активности

Абониране за актуални новини и промоции от Атлетик Фитнес

    Имена*

    Телефон*

    E-mail*

    Контакти централен офис на Атлетик Фитнес

    София
    ул. „Лъчезар Станчев“ 5
    Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4

    Работно време:
    Понеделник – петък: 09:00 – 17:30 ч.

    концепция и дизайн